Pada 6-17 November 2017, aktiviti selepas peperiksaan telah dijalankan untuk mengisi masa murid dengan pengisian-pengisian yang dapat meningkatkan potensi diri murid seperti permainan dalaman (Carom, dam ular, congkak, dan galah panjang), mencanting batik, membuat layang-layang, membuat popiah dan mencari harta karun. Aktiviti-aktiviti ini dapat meningkatkan keyakinan diri murid dan memberi pengalaman menyeronokkan kepada murid pendidikan khas. Selain itu, murid dapat bersaing mengikut tahap masing-masing kerana murid ini bertanding sehabis baik untuk memberi markah kepada kumpulan masing-masing. Nilai kerjasama antara murid dapat dilihat sepanjang program ini kerana ahli kumpulan akan memberi sokongan padu kepada ahli kumpulan mereka. Berikut antara momen-momen yang sempat dirakam lensa kami; Permainan Dam Ular Permainan Congkak Permainan karom Permainan galah panjang Antara hasil kerja murid Ke Ying sedang menggulun
KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) BAHASA INGGERIS TAHUN 4 KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) BAHASA MELAYU TAHUN 4 KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) KEMAHIRAN HIDUP TAHUN 4 KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) MATEMATIK TAHUN 4 KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) PENDIDIKAN ISLAM TAHUN 4 KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) PENDIDIKAN JASMANI DAN PENDIDIKAN KESIHATAN TAHUN 4 KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) PENDIDIKAN MORAL TAHUN 4 KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) PENDIDIKAN MUZIK TAHUN 4 KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) PENDIDIKAN SAINS SOSIAL DAN ALAM SEKITAR TAHUN 4 KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) PENDIDIKAN SENI VISUAL TAHUN 4 KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) PENDIDIKAN TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI TAHUN 4 KSSR PENDIDIKAN KHAS (MASALAH PEMBELAJARAN) PENGURUSAN KEHIDUPAN TAHUN 4 KLIK DI SINI UNTUK MEMUAT T
Comments
Post a Comment